21 Aralık 2013,Cumartesi / Yorum : 31

Lütfen Bekleyin, Video yükleniyor..

Şeytan-ı Racim Filmi Full izle; İstanbul’da Üniversitede okuyan iki ev arkadaşı Emrah ve Salih’in hayatları Salih’in Havas ilmine duyduğu merakla sonsuza kadar değişir. Cin’ler âleminin ürkütücü varlıklarını kendi emri altına alarak isteklerini gerçekleştirmeleri için kullanmak isteyen Salih ve hiçbir şeyin farkında olmayan ev arkadaşı Emrah kendini bir anda bu korkunç döngünün içinde bulurlar. Emrah’ın hiç huzuru kalmamıştır. Her gece şiddetini daha da artıran kâbuslar ve ürkütücü olaylar zinciri başlar.

FRAGMAN

1.PART

2.PART

3.PART

4.PART

Tek Parça VK 720p

+ KOTA DOSTU YORUM YAP KASMA GİDER Erotik Film İzle SORUN BİLDİR 10881 İzlenme
1 Yıldız2 Yıldız3 Yıldız4 Yıldız5 Yıldız6 Yıldız7 Yıldız8 Yıldız9 Yıldız10 Yıldız (28 votes, average: 6,46 out of 10)
Loading...
Şeytan-ı Racim izle

Şeytan-ı Racim izle

1 Yıldız2 Yıldız3 Yıldız4 Yıldız5 Yıldız6 Yıldız7 Yıldız8 Yıldız9 Yıldız10 Yıldız (28 votes, average: 6,46 out of 10)
Loading...

Şeytan-ı Racim Filmi Full izle; İstanbul’da Üniversitede okuyan iki ev arkadaşı Emrah ve Salih’in hayatları Salih’in Havas ilmine duyduğu merakla sonsuza kadar değişir. Cin’ler âleminin ürkütücü varlıklarını kendi emri altına alarak isteklerini gerçekleştirmeleri için kullanmak isteyen Salih ve hiçbir şeyin farkında olmayan ev arkadaşı Emrah kendini bir anda bu korkunç döngünün içinde bulurlar. Emrah’ın hiç

“Şeytan-ı Racim izle” için 31 Yorum

  1. mira dediki : Cevapla

    çok korkunç

  2. selim dediki : Cevapla

    eyvallah allah razı olsun senden kardeş helal tuttum sitenı vallaa süpersın kardeşim benımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  3. ozy dediki : Cevapla

    Tamamen hayal kırıklığı Beklediğime değmedi çok saçma ..

  4. rüzgar dediki : Cevapla

    fragmanını gördüğümden beri 2 aydır bu filmin peşindeyim sonunda izledim.sunucu arkadaşım tşkkürler

  5. son dediki : Cevapla

    filmi yapanların emeğine sağlık güzel bir filim olmuş

  6. Aleyna dediki : Cevapla

    Korkudan ölüyordum .ss

  7. tahsin dediki : Cevapla

    super olmusda bıraz anlamsız geldı flmı tam anlayamadım ılk baslarda aslında sonunu bastan yapcaklardı anlamlı olurdu gınede cok ıyı bır flım olmus paylasanların ve bu flmde emegı gecen herkese teskkler devamını beklyrzz

  8. tuuba dediki : Cevapla

    uzun süredir beklediğim bir filmdi gerçekten emeğinize sağlık. çok teşekkür ederim. film için yorumum ise gollum un korku versiyonu olmuş ama izlenebilir yine de.

  9. Efe dediki : Cevapla

    Acayip bazı sahneleri zaman kaybi denilebilir anlamsız geldi birde bana. Mesala

    SPOİLER

    (Sonlara doğru bi kız cıkıyor ve o kız nerden cıktı acaba ? sadece sonlara doğru cıkıyor. Salih ‘i deli hastanesine atmamışlarmıydı nasıl sonradan cıktı ? )
    SPOİLER

    Mantiksiz

  10. filiz demir dediki : Cevapla

    bayıldım… harika… korku ve adrenalin tutkunları mutlaka izleyin 🙂

  11. yabancı dediki : Cevapla

    Bu ne arkadaş? Korkudan az kaldi izlemeye birakicaktim

  12. MUSTAFA dediki : Cevapla

    harikaydı şeytanın hoca kılığında herkesin aq.

  13. nebi dediki : Cevapla

    Aklimi aldi bu film.guzel bir film yonetmenin, oyuncularin, dizini buraya yerlesdirenin ellerinden operim

  14. gökhan dediki : Cevapla

    ii di ii korkutabilio izle korkarsın

  15. mustafa dediki : Cevapla

    film silinmiş admin kardeş

  16. fatoş dediki : Cevapla

    inanılmaz bi film muhteşem çook guzel ve urkutucuydu..

  17. SefaGüler dediki : Cevapla

    Quantum kardeşimizin yazıp kurguladıgı hikayeyi berbat etmişler sonu böyle bitmiyecekti. 1 kız daha vardı ondan bahsedilmedi sonuna kadar güzeldi ama sonunu bağlayamadılar.

  18. ONUR dediki : Cevapla

    filmde çok anlamsız ve boş sahneler vardı konu anlamsızdı sonunda hiç bir şey anlamadım son 30 dkkika korkunç sahneler girdi ama pekde korkunç deyildi dabbenin yanında çerez kalmış dün çin çarpmasını izledim on numaraydı bu pasif kalmış korku sever biri olarak pek beyenmedim….

  19. sarı kız dediki : Cevapla

    hiçte korkmadım.

  20. şeker dediki : Cevapla

    Keske yabanci olsaydi demi sekerler

  21. murat dediki : Cevapla

    bu ne ya film mantık hatalarıyla dolu . cok gereksız anlamsız sahneler var korkuya dair pek bişi yok 12 yaş altı çocuk izleyici kitlesine hitap ediyor kurgu sıfır oyunculuk berbat.. turkler korku filmi yapmasın hep aynı konu aynı hıkaye, cin çarptı şeytan kaçtı.. sıktınız abi ..10 /3

  22. arif dediki : Cevapla

    murat kardesime katiliyorum berbat bir film sakin ola izlemeyin zaman kaybiii….

  23. SERI dediki : Cevapla

    ben lik filim

  24. Mustafa dediki : Cevapla

    beyler izlicem izleyeyim mi sizce?? Yardımcı olurmusunuzz??

  25. şeyma dediki : Cevapla

    bitiş noktası bana biraz saçma geldi o adam salijle emrahı azarlarladı sonra adam nereye kayboldu öldümü acaba orayı göstermediler

  26. onur dediki : Cevapla

    ben izleyemem korktum :S

Bir Cevap Yazın